söndag 15 maj 2011

Fenomen!

Vilket program, helt otroligt vad duktiga de är. Snart ska jag plocka fram spikmattan. Jag använder den på hela kroppen där jag känner att jag behöver det. Igår använde jag den under fötterna och jag kände att jag började må illa och blev alldeles matt så jag tror att jag behöver göra det oftare så det blir fötterna ikväll igen. Man har ju faktiskt en massa gifter i kroppen och de utsöndras bla under fötterna så därför använder jag spikmattan just där.

Idag gjorde jag egna chicken nuggets med ris, chilisås blandad med turkisk youghurt. Blev jättegott. Jag doppade kycklingbitarna i ägg och sen i sesamfrön som jag hade haft salt, vitpeppar och chilipeppar i. Sen stekte jag det i både smör och rapsolja.
Ska prova att panera i ströbröd nästa gång och se vad som blir godast. Man kan ju ha olika örter i paneringen oxå.

Idag har vi inte gjort så mycket, lite handling och städning mest.

Nu Big Brother och lite fika!

Ha det gott alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar