tisdag 31 maj 2011

Ah vilken lyx =)

Har idag varit på en ansiktsbehandling och frans och brynfärg samt en spapedikyr som jag fick av min kära mor. Tusen tack, jag är verkligen tacksam!
Det var helt underbart ljuvligt. Detta är lyx för mig, förrut var det lyx att tex åka utomlands, men nu är det såna här stunder som betyder så mycket. Jag har verkligen lärt mig att uppskatta saker och ting och vara tacksam för både små och stora saker här i livet.

Idag har jag ätit rökt makrill för första gången, det var ju riktigt gott. Det är bra med Linas matkasse, då får man prova vissa maträtter som man inte har ätit förrut.

Nu dricker jag en smoothie gjord på hallon och mango och vaniljyoughurt, så god!



Kram!

1 kommentar:

  1. Att vara tacksam för små och stora ting är en väredfull egenskap som man ska vara rädd om och lära sina barn. Det har man nytta av hela livet. Hoppas att natten blir bra med god sömn osv. Här har vi tränat som galningar och Kenneth var värst idag må jag säga(pssst, tror han tävlar lite mot mej) ha ha ha. Ha`re så hörs vi, pussa kidsen från mormor & morfar. Mamsen

    SvaraRadera