tisdag 3 maj 2011

Fullspäckad dag!

Ikväll sover båda barnen i tid, så skönt! Jag råkade slumra till jag oxå, men som tur bara en liten stund. Ska snart kolla på Desperate och fika lite. Är så sugen på godis men det får bli lite nötter och vatten istället.

Idag har Nathaniel varit hemma bara för att jag inte orkade gå till förskolan idag och delvis för att han var så trött då han somnade sent igår och vi gick upp tidigt idag. Men imorgon blir det förskola igen.
Jag kände mig lite bättre i bihålorna imorse men fortfarande väldigt matt. Men det varade inte länge, fick ondare och ondare i bihålorna och sen kom huvudvärken oxå. Men efter lite ipren och avsvällande medicin blev det bättre igen. Vet ej vad det är, ena sekunden känner jag mig bätte och nästa känner jag mig väldigt sjuk. Tror att jag har något som inte riktigt vill bryta ut.

Iallafall så har Jenny och Liam varit här idag. Jag har slingat Jennys hår, blev jättefint. Kul för kusinerna att träffa varandra oxå. Senare kom mamma över och fikade.

När de åkte kom Maria och Naomi och även pappa över. Vi åt middag tillsammans som jag hade gjort från Linas matkasse. Det blev hemmagjorda pannbiffar med potatis, lingonsylt och ärtor. Väldigt gott!

Maria hade med sig lite presenter som vanligt till oss, så snällt!! Tusen tack Maria! Vädigt fina!
Nathaniel fick häftiga shorts och linne, Valencia fick jättesöta klackskor och jag en stor plånbok. Jag har tänkt på att skaffa mig en ny och så fick jag en, så bra.

Nu börjar Desperate!

Ha det bra alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar