måndag 9 maj 2011

Hungrig!

Känner att jag måste äta något nu. Det blev ingen riktig middag idag för mig idag.

Vi har varit ute hela dagen och lekt med Nathaniels kompis Filip och hans familj. Jättemysigt. Hade picknick ute i det gröna =)
Något mindre mysigt var det när en stooor spindel väcker Valencia som sover i vagnen. Hon vaknar till helt plötsligt och börjar gråta. När jag ska ta upp henne ser jag en bauta stor spindel hänga precis ovanför henne. Panik! Filips pappa fick ta bort den. Tur att han var där. Sen hade jag rysningar hela tiden och kunde inte koncentrera mig på att sitta still på filten. Kollade hela tiden omkring mig efter spindeln som säkert var ute efter mig.....
Jävla äckliga spindlar, varför finns dem?! Blää!!

Hoppas ni har haft en bra dag i det fina vädret!

Kram!

1 kommentar:

  1. Har jobbat hela dagen, men var dag ny lära, även för gamla"uvar" som jag, berättar sen. P&K Mamsen

    SvaraRadera