onsdag 11 maj 2011

Lyckligt lottad!!

Ja jag tycker att jag är så lyckligt lottad och är så tacksam för mina underbara barn. Det är helt otroligt vilken kärlek man känner för sina barn. Man förstår inte det förrän man själv är mamma.
Varje dag tänker jag på något som jag är tacksam för. Man får ett helt annat perspektiv på livet och man mår så mycket bättre när man tänker så.

Min käre mor har hämtat Nathaniel från förskolan och de har haft lite egen tid. Mamma hade varit till frisören och klippt Nathaniel (vilket han behövde) och sen var de och åt på Mc Donalds. Tack så mycket mamma, du e så go!!!

Som vanligt har jag suttit ute med grannarna och fikat, men idag satt vi i skuggan då jag har bränt mig lite. Har handlat solskydd nu iallafall.

Pappa och Agnes kom förbi med Maxmål till mig, tack tack!!!

Lite fina bilder

Världens finaste barn! Nathaniel innan klippning.


Efter klippningen! Så fin!



Söt!



Mammas hjärta!



Två tänder i överkäken har spruckit fram! Mammas hjärta som börjar bli stor!


Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. så fina bilder...måste ses snart!!! nästa vecka??? =) måndag? kram Wennie

    SvaraRadera
  2. 3 st. snyggingar. Mamsen

    SvaraRadera