måndag 2 maj 2011

Energitjuvar!

Ja det verkar som jag har energitjuvar på besök igen, känner mig så matt. Visserligen kan det bero på att jag håller kanske på att bli sjuk. Har världens smärta i bihålorna, hoppas att det bara är något tillfälligt och går över. Men annars så märker både jag och barnen av detta i hemmet igen. Funderar starkt på att ta hit någon och rensa. Har inget problem om jag har någon här men inte om Nahaniel ska vara rädd vilket han är nu.

Idag har jag haft Jenny och Liam på besök, alltid trevligt!

Lekt ute efter förskolan efter att Nathaniel hade tagit en ganska lång powernap, vilket han inte får göra fler gånger. Han somnade väldigt sent ikväll, inte bra! Gick hem till pappa och åt inkokt lax med potatis och romsås. Det var väldigt gott!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar