onsdag 25 maj 2011

Rensa och rensa och rensa!

Ja här hemma rensas det för fullt. Det är inte så konstigt att man har en massa bråte överallt. Jag har ju bott i samma lägenhet vääääldigt länge nu och då blir det inte av att man rensar ordentligt. Det blir bara halvhjärtat då och då. Men nu jäklar är jag på hugget =) Här ska rensas ordentligt!

Har fått lite tråkiga besked idag, vi får se vad som händer.

Har varit och handlat morsdagspresent idag, det är ju morsdag på söndag. Glöm inte det ni därute =)

Till middag gjorde jag en fritata igen, den här gången med rödlök, gul paprika och kalkon. Hade sen på salamimjukost och vanlig ost. Blev jättegott, men det hade blivit godare med parmesan eller något liknande men det hade jag inte hemma. Grejen med fritata är att man tar det som finns hemma för tillfälligt och då blev det vanlig ost den här gången, men det funkar det oxå.



Har gjort något som jag aldrig har gjort förrut idag och vi får se vad resultatet blir, om det blir något resultat ;) Spännande, men mer säger jag inte förrän och om det blir något!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar