fredag 27 maj 2011

Regnig dag!

Ja nu regnar det ute, men det är ganska mysigt ändå tycker jag. Jag och Nathaniel har haft en mysmorgon tillsammans. Valencia sover fortfarande och det har aldrig hänt att hon har sovit så här länge vad jag minns.

Nathaniel får en ledig dag idag, så vi ska ut i regnet och plaska lite och pyssla idag. Handla lite mat och hämta ut paket oxå =)

Igår orkade jag inte blogga, var så trött. Uträttade ärenden hela dagen igår och promenerade väldigt mycket så idag är jag väldigt mör i benen.
Handlade lite grejor igår bla insektsnät. Så idag ska jag sätta upp det för vädringsfönstrena så det inte kommer in en massa kryp. Har ju haft en massa påhälsningar av mina bästa kompisar spindlarna.

Nathaniel ville möblera om sitt rum igår, så det gjorde vi och det blev jättebra. Vi blev båda så nöjda =)

Nu hör jag att lillskruttan har vaknat. See you later!

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar