onsdag 9 februari 2011

Vill bara ge upp!

Åh vad jag är trött nu. Båda barnen har avlöst varandra sen igår kväll sen 20-tiden och ända fram till kl 03.00 inatt. Då somnade jag för första gången och fick sova fram till kl 05.00. Har så ont i bröstet, känns som hjärtat vill hoppa ur kroppen på mig och mår så illa så jag nästan kräks snart av trötthet.
Valencia är väldigt kinkig men har tack och lov inte så hög feber, då är det värre med Nathaniel. Han är het som en kamin och hostar och hostar och hostar så han kräks stackarn. Pratade med 1177 inatt och de sa att är han inte bättre idag så ska vi söka igen. Influensan kan ha utvecklats till något bakteriellt. Hon tyckte det inte var bra med så hög feber sen i fredags, och jag får bara ned febern till ca 39,6 med alvedon och ipren. Jag måste ge honom båda två samtidigt om det ska hjälpa. Han är så trött på det nu. Är en kamp varje gång han ska ta nåt nu. Åh om jag ändå kunde byta med barnen så de kunde få vara friska och jag sjuk istället.
Men jag ska tänka positivt ändå. Det kommer och bli bra snart. Man känner nu att man är väldigt tacksam när de är friska och de speciellt Valencia "bara" vaknar flera gånger per natt.

Kram!

1 kommentar:

  1. Stackars dej, hoppas att det vänder snart. Det är apjobbigt när barnen är sjuka, speciellt när dom är det samtidigt, du får väl be deras pappa om hjälp. Mamsen

    SvaraRadera