torsdag 3 februari 2011

Lite fattigare!

Jaha då var man ett antal hundralappar fattigare på bara en undersökning. Fattar inte varför de ska ta så hutlöst mycket betalt för att titta i en mun, men men så är det. Jag fick iallafall beröm av tandläkaren för att jag var så duktig på att sköta mina tänder. Helt otroligt med tanke på att jag äter så mycket godis och småäter mycket, men det får man vara glad över då.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Är fortfarande trött, så jag har mest bara tagit det lugnt. Barnen verkar oxå vara tröttare än vanligt.

Denna vill jag ha! Är det någon som vet om den är bra? Perfekt att ta fram för att ta bort det värsta, tex när barnen har ätit eller när de släpar in en massa grus nu när våren kommer. Men jag har hört att den har svårt att ta upp smulor/grus, att den mest tar upp damm. Är det någon som vet?



Kram!

4 kommentarer:

  1. Den är jättebra! Perfekt för hallen och köket, funkar bra på grus och hårda smulor. Mycket enklare att ta fram den än dammsugaren.

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket Katrin. Då blir det nog till att köpa en sån då =)

    SvaraRadera
  3. Dammsugaren är kanonbra! :-)
    Har den i köket, perfekt när man inte vill ta fram "den stora".
    Dock fungerar den bara som ett komplement, rekommenderar ej att använda endast denna.
    Ha det gott! / Kajsa

    SvaraRadera
  4. Tack Kajsa!
    Det verkar som jag blir en ägare av en sån dammsugare då. Jag hade tänkt och ha den som komplement till min vanliga dammsugare. Skönt att bara kunna dra av det värsta med den istället för att dra fram den stora snabeldrakaren =)

    SvaraRadera