måndag 14 februari 2011

Vad ska man säga!

Ja livet är inte alltid lätt. Känns verkligen som jag har fått en andra chans efter gårdagen. Är så tacksam och ska verkligen ta det på allvar och ta vara på varje minut. Man vet aldrig vad som kan hända.
Just nu känner jag mig så uppgiven, känns verkligen som jag sätts på prov om och om igen. Men det är tur att man alltid har ett val, antingen kan jag gräva ner mig och vara sur eller så kan jag acceptera, och göra något åt saker och ting och vara glad ändå. Jag väljer det senare. För varje motgång så blir jag bara starkare och starkare, så egentligen är jag tacksam för alla prövningar jag går igenom.

Ha en underbar alla hjärtans dag kära bloggläsare, det ska jag ha =)



Massa kram!!!

2 kommentarer:

  1. Du är så klok gumman <3 många kramar o pussar till dig och dina fina barn <3 Wennie

    SvaraRadera
  2. Vad hänt gumman? Kram /Lottah

    SvaraRadera