måndag 14 februari 2011

Det är tamefan inte sant.....

Fy satan vad arg jag är. När jag sitter och ger Valencia burkmat, har typ gett nästan halva burken upptäcker jag blåa plastbitar, fy helvete. Detta får ju bara inte förekomma. Har försökt ringa företaget men de hade stängt för dagen. Men imorgon ska de få höra. Livsfarligt ju. Usch vad arg jag är.
Som sagt, det är verkligen någon som prövar mig. Nu får det vara slut på alla dumheter tycker jag. Nu är måttet rågat verkligen.
Ny dag imorgon och den kommer att bli bättre :) SKA bli bättre!!!!!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Uschja livsfarligt det där, men som tur var så fick hon vill inte i sig nått olämpligt, så lite tur i oturen trots allt. Mamsen

    SvaraRadera
  2. näämen usch vad förbannad man blir =( vilket märke va det från?

    SvaraRadera
  3. Ja det var inget kul, men som du sa mamma så hade vi tur i oturen.

    Man ska väl kanske inte skylta med märket ändå, men det är det som börjar på S.

    SvaraRadera
  4. Tyvärr måste jag säga att vi råkat ut för fiskben i barnmaten, o de hade bara en klen ursäkt o skickade några checkar men aldrig att vi köpte den barnmaten igen! Som sagt ni hade verkligen tur i oturen kram Susie

    SvaraRadera