tisdag 22 februari 2011

Skicka vidare...

Ja inte ska man tro att man har sån tur att man klarar sig, eller jag mår bra, men däremot så har Nathaniel fått magsjuka nu. Stackarn vaknade igårkväll och var jätteledsen och hade så ont i magen, men det tog ett par timmar innan han började kräkas. Och det räckte med en gång tack och lov. Nu verkar han må ganska bra ändå, vill inte äta men orkar leka och så. Valencia är helt slut och sover/vilar mest nu.
Så jag är så tacksam att det "bara" blev så lite och att jag inte har insjuknat än iallafall. Det kunde ha varit värre.
Så vi blir bara hemma och tar det lugnt, får väl passa på att fixa och dona lite då. Rensade ut alla Valencias barnkläder igår som hon har växt ur, ojoj så mycket det blev.
Tror att jag ska ta tag i min garderob nu. Nathaniels tog jag för någon vecka sen, skönt att ha det ordning.
Ska nog packa upp min nya dammsugare oxå och prova den idag =)

Ha en bra dag alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar