tisdag 1 februari 2011

=)

Idag har jag pysslat, donat och fixat. Tog en promenad med mamsen och Valencia. Hämtade ut paket (som vanligt), denna gång var det Mary Kay produkter =)
Efter maten kom mamma och Kenneth hit på en fika, så mysigt. Förresten till middag åt jag en riktig god fiskgryta/soppa. Glömde ta kort på det, men jag hade iallafall olika fisksorter som tex lax,sej m.fl och räkor. Hade oxå squash, lök, purjolök, krossade tomater, fänkål och vitlök. Lite matlagninsvin, röd currypasta, kokosmjölk, citron och salt och peppar. Riktigt gott blev det.
Min prins börjar bli så stor, hade en ganska lång utläggning om hur hjärnan funkar och att det är den som styr allt man gör, så söt.

En bild på min stora lilla prins!

1 kommentar:

  1. Värsta stora killen är han nu, med ALLT vad det innebär. P&K. Mamsen

    SvaraRadera