lördag 12 februari 2011

Glad!

Känner mig så otroligt glad just nu över allt. Sån härlig känsla, det bara spritter i kroppen och nej jag har inte träffat någon, haha!

Vaknade imorse av att jag hade så ont i revbenen, funderade och funderade vad det kunde vara. Då kom jag på att det måste ju vara från när jag rockade rockring. Katastrof, men så är det. Måste ju sätta rockringen högt upp för att hinna rocka några varv innan den glider ner, hahaha. Nej nu får jag skärpa mig, ska försöka rocka rätt nästa gång.

Igår hade jag T här som visade lite aloe vera produkter, gjorde en fotbehandling med produkterna. Det var skönt. Köpte inget av det då jag använder mina Mary Kay produkter som är så bra, men däremot köpte jag deras dryck Apple Berry som jag har druckit förrut. Nu har jag verkligen investerat i min hälsa, då jag äter olika vitaminer och nu denna dryck. Har blivit bättre på att röra på mig och unna mig bad ganska ofta. Har även varit duktig på att vila mycket och det är nog därför som jag känner mig gladare. Man ska verkligen investera i sig själv och sitt välmående. Det tjänar alla på =)




Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ja investering i sig själv är aldrig fel, själv har jag magen full av god mat,Il forno italiano kan jag rekommendera jättegod mat. så nu är det bara kudden kvar. mamsen

    SvaraRadera
  2. Härligt, hoppas ni har haft det riktigt mysigt!
    Sov gott!

    SvaraRadera