fredag 4 februari 2011

Kaos!

Kan säga att det är lätt kaos här hemma nu. Min kära far och bror har nu rivit halva köket och resten rivs imorgon. Det står grejor överallt och snickaren kommer inte förrän nästnästa måndag. Men det var nödvändigt att riva nu då min bror fixar den elektriska biten nu. Men det kommer att bli så fint när det är klart. Så roligt med ett nytt kök, längtar tills jag får stå i mitt nya kök och laga god mat =)

Btw så är det Nathaniels tur att vara sjuk. När han kom hem från förskolan idag såg jag direkt att han inte mådde bra. Han var jättevarm. Tempa han och han hade 39,6. Konstigt att inte förskolan hade märkt det och ringt oss. Lite dålig stil tycker jag =(

Bäst att hoppa isäng snart då jag antar att det kommer att bli en tuff natt.

Ha en bra helg!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar