torsdag 10 februari 2011

Rocka!

Nu måste jag ta tag i träningen igen, har inte tränat på flera veckor nu. Kom ju igång för ett tag sen och var så himla duktig, men sen rann det ut i sanden och jag har bara "goffat" en massa choklad istället.
Så nu har jag precis rockat rockring. Fan så svårt det var att rocka ett tag, den ramlar ju bara ner. Förr i tiden så kunde jag rocka hur länge som helst och det var inte ens jobbigt. Nu klarar jag bara några varv och är helt andfådd haha!! Men det är klart, det är ju svårt att rocka när man inte har någon midja. Bara att kämpa på, jag ska inte ge mig.

Annars idag så har jag röjt och städat och tvättat en massa. Skurat hela badrummet, så skönt att ha det rent. Imorgon återstår att röja en plats för köket. De kommer och lämnar det imorgon nångång mellan 9 och 15. Så det gäller att vara klar då om de kommer tidigt på morgonen.

Ska fika lite nu och sen blir det att lägga sig på spikmattan, ryggen protesterar lite, har ju burit på båda barnen mycket nu när de har varit sjuka (eller är fortfarande).

Kram!

1 kommentar:

  1. Ja det gäller ju att "rocka fett" på alla sätt medan livet fortfarande har nått att erbjuda. Kanske allt detta skapar större förståelse för "gamla" mamma, när skallen vill men inte kroppen. Welcome to the real life like a mother of two. mamsen

    SvaraRadera