onsdag 18 januari 2012

Vattkoppor!

När jag hämtade Valencia från förskolan i måndags hade hon enstaka prickar i ansiktet och på ryggen, misstänkte direkt att det var vattkoppor och det fick jag bekräftat dagen därpå då de hade ökat i antal. Jag är glad att hon har fått det nu så slipper hon det sen. De säger ju att ju yngre de är desto lindrigare är det och det verkar stämma om man tänker på när Nathaniel fick dem, han var då typ 3 år och hade det jättebesvärligt. Sen är det klart att det är olika från person till person.

Nu blir det snart Sveriges mästerkock och sen sängen då vi har sovit dåligt allihopa. Jag och Anders har valt att vara nyttig på vardagarna och bara äta godis på helgerna, det går ganska bra faktiskt men jag måste säga att jag fortfarande är grymt godissugen men jag kämpar på. Vi har istället för snask ätit fruktsallad och yoghurt, jättegott det oxå.
Här blev det apelsin, mango och banan =)



Nu ska jag gå och koka mig en kopp te.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar