söndag 15 januari 2012

Harmonisk =)

Jag känner mig så harmonisk och börjar hitta en inre frid i mig själv, det känns så underbart. Det är stor skillnad på mig och min situation nu och för ett år sedan. Fy satan vad jag mådde dåligt då och nu mår jag så bra och det beror på många olika orsaker, bla att jag har träffat världens underbaraste man. Tack till min kära familj och mina underbara vänner som har funnits där för mig när jag hade det som jobbigast. Tusen tack!! Jag förstår inte nu hur jag kunde ha det så och hur jag inte gjorde något åt min situation tidigare men men, man ska inte älta det gamla. Nu är det nytt år och nu börjar mitt nya underbara liv. Ska bara omge mig med människor som ger mig positiv energi och glädje. Nog om det!

Igår var jag, Anders och Valencia och gjorde lite ärenden, bla fick Valencia nya fina lila allväderskor och en matchande mössa till det. Köpte även Hello Kitty påslakanset till hennes nya säng. Hon har fått Nathaniels gamla växa säng, så nu har vi tagit bort spjälsängen, för hon har ju blivit stora tjejen nu =) Så inatt har hon sovit i den nya stora fina sängen och det gick jättebra. Hon var så duktig min lilla tös.

Var en sväng till grannen på Tupperware party och när jag kom hem fixade vi lite god mat och till det lite rödvin. Det blev lite plockmat som kyckling, räkor, sparris, avocado, sockerärtor, soltorkade tomater, vitlök i chilimarinad, halloumi och aioli med lime. Riktigt smaskens var det!






Efter det blev det lite godis och chips. Jag och Anders har bestämt att vi ska bli lite mer hälsosammare och inte äta godis i veckorna och äta lite bättre mat, fast jag måste säga att vi äter ganska bra mat, det är det att vi har ätit ganska mycket hamburgare och pizza och sånt.
Så imorse blev det en nyttig och vitaminrik frukost. Jag gjorde en smoothie på hallon, mango, banan och vaniljyoughurt och till det två kokta ägg och en kiwi. Så gott och  nyttigt!!!




Jag mår så fantastiskt bra, är så lycklig. Måste bara tjata om det lite till. Känner verkligen att jag sakta men säkert börjar hitta mig själv igen efter alla dessa år. Känns för j..vla BRA!!!!! Det är verkligen min tur nu, det är jag värd!

Ha en underbar dag, det har jag!!!!!

Kram!

4 kommentarer:

  1. Det här blir man glad av att läsa! Blir glad för din skull :) hoppas det fortsätter lika bra, vilket jag tror :) kram/ Sara

    SvaraRadera
  2. Tack Sara, det värmer! Hoppas allt är bra med dig oxå! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack för att du äntligen bestämde dej för att banta bort ca: 75-80 kg skit en gång för alla, så nu bara njut det är vi alla runt dej värda, eller hur?. Mamsen

    SvaraRadera
  4. Jajamänsan mamma, det var inte en dag för tidigt och du har helt rätt, det är vi alla värda. Kram!

    SvaraRadera