lördag 28 januari 2012

Lurig unge!!

Som jag skrev sist skulle Nathaniel till ögonläkaren för att kolla synen då vi har gjort det på bvc 3 gånger och han inte har kunnat sett alla rader. När vi kommer till ögonkliniken på Akademiska och så ser han alla rader klockrent och efter ytterligare tester så säger läkaren att han har bra syn och det är inget fel alls på den. Puh, skönt att han inte har något fel på synen och slipper glasögon. Jag var helt säker på att han skulle behöva glasögon men Nathaniel hade väl helt enkelt inte lust att samarbeta på bvc, luriga unge =) Hursomhelst så är jag tacksam att det gick bra.

Idag är det lördag och jag är lite sliten känner jag, det har varit lite sömn inatt igen. Valencia har sovit dåligt och andningen har varit lite påverkad. Det går upp och ner med det, igår var hon bra hela dagen.

Pappa och Agnes var här igår och åt med oss, det blev tunnbrödsklämma med köttfärs och mandelpotatismos, väldigt gott.
Jag har även varit och tränat igår igen, så skönt. Tycker det är så kul!!!

Nu, ta en kopp kaffe och väcka min karl tror jag ;)

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar