torsdag 5 januari 2012

Godmorgon =)

Sitter nu och softar i soffan och dricker en kopp kaffe, barnen leker på sitt rum och Anders sover fortfarande. Sen det nya året har börjat har jag fått sova lite längre på morgnarna och det är jätteskönt. Det är stor skillnad att gå upp kl 4, 5 tiden som de gjorde förrut och nu går de upp mellan kl 5 och 7.

På nyår träffade vi några av Anders vänner i Björklinge och åkte skridskor på dagen. Det var riktigt kul, jag har inte stått på ett par skridskor på många många år, så det var kul och det måste jag göra om. Jag lyckades iallafall och inte ramla men den var med nöd och näppe =) Anders däremot bara flög fram på isen, så duktig!! 
På kvällen gick vi över till en av familjerna och firade nyår där med de andra familjerna. Vi skulle sova hos Anders mamma så de passade Valencia och Nathaniel var hos sin pappa. De som vi var hos bodde bara någon minut från Anders mamma så det var ju perfekt.
Jag hade supertrevligt, kul och få träffa alla. Vi fick välkomstdrink och tilltugg när vi kom, sen blev det 3 rätters. De har gjort så att alla tar med sig något, som en står för förrätt och en för varmrätt osv. Det är ju riktigt bra tycker jag. Då slipper en stå för allt och dessutom blir det roligare.
En av mina bästa nyår jag har haft. Jag är så lycklig med Anders och han får mig att må så bra. Det är en sån härlig känsla, tänk om alla kunde få känna så här!

Nu ska jag fixa lite frukost till mina vilddjur =)

Ha en bra dag!

Kram!

2 kommentarer: