torsdag 26 januari 2012

Jaha!

Igår när jag hämtade Valencia från förskolan upptäckte jag att hon hade lite problem med andningen, det var ett tag sen nu hon hade det och sist så fick jag det under kontroll själv för första gången. Alla andra gånger har vi varit tvugna att uppsöka läkare ungefär 3 dagar i rad för inhalation av olika mediciner. Hon har ju blivit så dålig förrut, men vi får hoppas att det börjar vända nu eftersom jag lyckades hålla det i schack sist, men det återstår att se.

Jag och Nathaniel ska till ögonkliniken idag för att kolla hans syn. Vi hade tänkt att ha en mor och son dag idag, men vi får se hur det blir med Valencia, om hon orkar gå hela dagen på förskolan idag eller inte. Hon är pigg och glad och leker som vanligt, hon är inte så påverkad just nu och dessutom har hon fått medicin men vi får se hur det blir.

Nu ska vi göra oss klara så vi hinner i tid till sjukan.

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar