torsdag 8 september 2011

Presentjakt!

Nu är barnen lämnade på förskolan och jag ska ge mig ut på en massa ärenden. Ska bla leta efter en present till min kära syster som fyller år i helgen.

Handen känns något bättre idag så det var nog bara en spricka tack och lov. Det gjorde så djävulskt ont igår så jag nästan trodde att något ben hade gått sönder.

Idag har Anders åkt iväg på en weekend till London, känns så konstigt att inte se honom på några dagar. Sen vi först träffades har vi setts nästan varje dag och sovit hos varandra. Jag saknar honom redan. Han är ju världens underbaraste kille och han gör mig så lycklig. Aldrig upplevt något liknande =)

Nu måste jag åka om jag ska hinna med allt innan det är dags att hämta barnen.

Ha en bra dag i regnet!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar