onsdag 14 september 2011

Dagarna bara flyger iväg!

Jag märkte att jag inte har bloggat sen i lördags, visste inte att det var så många dagar sen. Tiden bara rinner iväg känns det som. Så nej mamma jag har inte slutat blogga ;)

Anders har iallafall kommit hem från London efter lite förseningar. Som jag har längtat efter honom.
Han hade med sig choklad till mig =) och godis till barnen och även till min syster, han är ju för underbar =)

Igår hade jag barnen hemma och vi gjorde lite ärenden, bla blev Nathaniel klippt, han fick lite som en mohikanfrisyr, han blev så fin =) Eftersom vi var i närheten av Ayakos sushi så hälsade vi på där och fick med oss sushi hem, så gott det var. Det var väldigt länge sen jag åt det.
Vi hade en riktig mysdag igår =)

Nu är barnen på förskolan och jag ska nog ta och titta på en film och softa lite. Imorgon är det jobb som gäller =)

Idag åker vi hem till Anders och sover där, skulle åkt hem dit i helgen men det blev inte så. Nathaniel längtar så efter att få åka ut dit.

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar