måndag 19 september 2011

Jobbat!

Idag har jag jobbat själv för första gången sen jag gick introt. Dagen började väl inte så jättebra, men slutade bra iallfall. Skam den som ger sig. Så nu ser jag fram emot nästa pass i slutet av veckan.

Barnen har varit på förskolan hela dagen idag för första gången och det hade gått jättebra, så skönt!

Igår var vi ut till Anders mamma och sen åkte jag till Gränby för att träffa T. Anders var hemma med alla barn. Kom hem och vi lagade middag tillsammans, det blev kycklingtaccogratäng, så gott. Det är så himla mysigt att kunna laga mat tillsammans och prata om dagen som har varit. Anders är en riktig man på alla sätt och vis. Jag har verkligen haft tur som har träffat en sån underbar man. Är så lycklig!!!!!!

Hoppas ni har haft en bra dag i regnet!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar