fredag 23 september 2011

Idol och en massa gott!

Tittar på Idol och goffar en massa gott som vanligt ;)
Valencia sover, Nathaniel sover hos sin pappa och Anders är i Spanien, känns så tomt och tyst. Är inte van vid det. Visst kan det vara skönt ibland att vara själv och ta det lugnt men jag gillar faktiskt bäst när de är hemma och allt är som vanligt, full rulle och en massa stoj, då trivs jag =)
Saknar de så mycket!

Idag har jag jobbat igen. Kan säga att jag verkligen fått mig en tankeställare om livet och om hur det är att bli gammal och bara vänta på att få somna in. Alla borde få prova på att jobba inom vården, man blir mycket mer ödmjuk och får en större förståelse för de äldre och hur de har det. Kan säga att jag verkligen kommer att ta hand om mina föräldrar när de blir gamla och se till att de har det så bra som möjligt. Det är de värda.

Nu ska jag titta klart på Idol. Ha en bra kväll!

Kram!



1 kommentar:

  1. Tack från mamma som inte är så gammal än, men kommer att bli. Känner tillit. Mamsen

    SvaraRadera