tisdag 20 september 2011

Ännu en härlig dag!

Idag har jag varit ledig och varit hemma och pysslat lite och även vilat en stund, så skönt det var.
Anders kom hem och lunchade med mig idag som han gör ibland. Så mysigt =)

Mamma och Kenneth kom över och hälsade på. Vi åt middag tillsammans, idag blev det lasagne med sallad.
Riktigt trevligt var det. Det är så skönt att må så bra och vara så lycklig. Jag kan inte beskriva hur det känns, från att ha varit på botten till att nu vara på toppen. Det är en sån underbar känsla. Lever i ett lyckorus tack vare Anders, min underbara pojkvän. Kärlek!!!

Nu är det dags för sängen.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ha en fortsatt bra kväll och natt. Vi knyter oss nu, Kenneth fortfarande proppmätt och därav väldigt trött, han klär i gamnacke kan jag säga. puss mamsen

    SvaraRadera