fredag 16 september 2011

Livet är underbart!!!

Jag mår som en prinsessa nu, jag har verkligen träffat min prins =)

Efter middagen utvisade Anders mig till soffan för att bara slappa och ta det lugnt, medans han dukade av och tog hand om disken. Jag är så tacksam och känner mig så bortskämd men egentligen är det så här livet ska vara har jag förstått.
Nathalie var här igår och åt middag med oss och lekte med barnen. Hon är så go och rar Nathalie. Anders lade Valencia så jag och Nathalie hann prata lite oxå. När jag kom hem efter att ha skjutsat Nathalie så hade Anders gjort Nathaniel klar för natten och även lagt honom.
Ja det är så här livet ska vara, jag är så lycklig med Anders. Han tar verkligen bra hand om oss och är så snäll =)

Ja så var vi hos doktorn igår oxå och de konstaterade att Nathaniel hade haft ett migränanfall. Tiden får utvisa om han kommer att få fler anfall, isåfall skulle vi få medicin för det. Nathaniel hade tydligen någon virusinfektion i kroppen och var väldigt röd i halsen och infektionen kan ha utlöst migränanfallet. Så vi får hoppas att det var så och att det inte blir några fler gånger. Fy vad det var hemskt att se, han mådde verkligen inte bra och var så ledsen för han hade så ont lilla pojken.

Idag blir det en hemmadag med barnen, bara ta det lugnt och mysa =)

Ha en bra dag kära bloggläsare!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar