söndag 7 augusti 2011

Morotstårta!!

Har varit så grymt sugen på morotstårta men har egentligen inte velat gå ut då regnet har öst ner nästan hela dagen förutom tidigt imorse då vi var på promenad, då var det fint väder. Till slut tog jag och barnen cykeln till Willys för att inhandla ingredienser till tårtan. När vi ändå var lite blöta bestämde vi oss för att leka ute och hoppa i vattenpölarna, det var väldigt kul faktist. Det har man inte gjort på hundra år.
Hade inte kameran med mig men mobilen så här kommer ett kort från när vi var ute och lekte och cyklade =)



Här är morotstårtan med limeglasyr som jag gjorde, farligt gott, hehe!!



Vet inte riktigt vad jag har gjort men har fått så fruktansvärt ont i ena foten idag och det blir bara värre och värre, så nu kan jag inte gå utan att halta. Kan verkligen inte komma på att jag har gjort mig illa eller något. Hoppas det är bättre imorgon, ska försöka använda bra skor, det har ju blivit mycket flip flop och det är ju inte så bra för fötterna, men skönt när det är varmt. Har haft fötterna på spikmattan nu iallafall, hoppas det hjälper något.

Imorgon är det sista veckan på inskolningen, spännande!

Hoppas ni har haft det bra idag kära bloggläsare!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar