måndag 29 augusti 2011

Fullt ös!

Har haft en helt underbar helg. I fredags följde jag med Anders hem till honom, så himla mysigt han bodde. Så skönt att få komma ut på landet. Valencia tyckte det var jättekul och fascinerande med alla djur =)
Anders är ju så himla underbar, bra på alla sätt och vis. Medans jag bara satt och tog det lugnt lagade han mat åt mig, det blev grillad kyckling i egen marinad och tillbehör, rotfrukter i ugn och sås och så lite vin till det. Måste säga att han är en riktig händig man på alla områden. Jag har haft sån tur som har träffat en så fin man =)

På lördagen lunchade vi hos Anders föräldrar och sen åkte vi vidare till min mamma och Kenneth och åt middag. Supertrevligt!!

På söndagen blev det en tur till Gränby där jag blev med en ny telefon =). Sen vidare hem till brorsan och Jenny på middag.

Ja vi har haft en helt underbar helg, känns så härligt att må så här bra.

Nu kommer snart Anders hit och vi ska ha en myskväll med lite gott och titta på Robinson som börjar ikväll!

Ha det gott!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vi gillade oxå helgen i massor. Puss mamsen

    SvaraRadera
  2. vad har du tagit vägen nu då?
    jag vill veta hur det går ju.

    Kram på dig/er

    y

    SvaraRadera