måndag 8 augusti 2011

Kaffe och lite mera kaffe!

Dricker just nu kaffe medans jag ringer en massa samtal, plockar ihop och märker kläder till förskolan.
Inatt har jag knappt sovit något, har haft så förbaskat ont i foten och när jag väl har somnat så har jag haft mardrömmar om när Valencia ska äta på förskolan vilket hon ska göra första gången idag. Är så nervös och kommer vara det varje dag kl 11 då det är lunchdags, men men, egentligen varför oroa sig, jag kan ju ändå inte göra något om något skulle hända. Så jag ska försöka att inte oroa mig, lättare sagt än gjort.

Väntar på att Valencia ska vakna snart annars får jag väcka henne för kl 09.00 ska vi vara på förskolan. Tur att det är nära =) Båda barnen vaknade kl 05.00 imorse så hon tar en liten tupplur nu, bra det annars orkar hon inte.

Idag känns det lite som höstväder, mysigt!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar