onsdag 10 augusti 2011

=)

Tänk vad lite sömn kan göra, vi lade oss tidigt igår och det var så skönt. Visst jag har inte sovit så bra inatt heller men jag har ändå fått några timmar extra totalt i sömn, så idag har jag varit otroligt pigg.
Passade på att utnyttja det då, storstädat hela badrummet överallt, tvättat några maskiner tvätt, handlat, uträttat lite ärenden mm. Även fått Nathaniel klippt. Fikat med en kompis, lagat mat. Ja jag har hunnit med en hel del och nu har jag tränat lite. Så nu blir det att slappa i soffan och läsa min Topphälsa tidning som kom idag =)

Dagens middag blev couscoussallad med fetaost och grillade aubergine med en paprikaröra, det var supergott och nyttigt. Jag älskar såna rätter =)



Mina söta barn, Nathaniel pysslar och Valencia far runt som ett yrväder, det är verkligen håll i gång i henne, pust!! Hon är världsbäst på att dra fram grejor i alla rum och klättra överallt och göra en massa sattyg. Hon har blivit så busig men hon ger mig lite extra motion iallfall =)








Kvällsmys i soffan med morfar som inte kom med på bild =)



Hoppas ni har haft en bra dag i regnvädret.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar