måndag 8 augusti 2011

Knepigt!

Jag var så trött kl 19.30 att jag hade kunnat gå och sova då, men var inte klar för kvällen och så var även Nathaniel fortfarande vaken då. Det var länge sen jag var trött så tidigt. Nu är klockan snart 21.30 och nu är jag inte alls trött, hur kommer det sig. Nästa gång ska jag gå och lägga mig ändå så man får sova ut ordentligt, skulle nog behöva det.

Har knaprat ipren idag för foten, nu håller vi tummarna att det känns lite bättre imorgon.

Idag har Valencia och Nathaniel ätit på förskolan och det hade gått jättebra. Båda verkar trivas och har fått kompisar =)
Pratade med läkaren idag och de vill att vi kommer och gör nytt pricktest och även ta lite prover och ska kolla upp allergin igen. De ville även komma till förskolan och informera personalen om Valencias allergi, vilket jag tycker låter som en jättebra idé, det får oss alla att känna oss tryggare.

Fick gå hem idag medans barnen var på förskolan, annars har jag fått suttit i personalrummet. Kan säga att jag har fått mycket gjort idag själv hemma. Kändes lite tomt men jag satte på musik och satte igång att städa och rensa och plocka undan. Typiskt mig att inte vila, jag vet att jag är dålig på det. Ska göra det oxå lite sen =)

Nu har Linas matkasse kommit igång igen efter semestern, härligt. Så imorgon blir det fiskknyte i ugn och färskpotatis och grönsaker, mums!

Nu måste jag försöka komma isäng.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar