onsdag 18 april 2012

=S

Jag känner mig rastlös och trött på samma gång, ingen bra kombo. Valencia är fortfarande sjuk och har varit extremt gnällig. Hon brukar inte vara så här, hon vill bara vara hos mig hela tiden och är kinkig, så det blir inte mycket gjort fast man är hemma.
 Igår åkte vi till läkaren så hon fick några puffar av ventolin för att kunna andas bättre.
Natten har varit liiiite bättre iallafall, men hon har dock vaknat och kräkts igen.
Imorgon ska vi till läkaren igen för att göra pricktest bla för att kolla om hon är allergisk mot pollen vilket jag misstänker och då kan de oxå kolla henne igen om hon behöver mera inhalation.

Ska kanske prova på att baka oopsie bröd idag, det är bröd gjord på ägg och färskost, får se hur det smakar, är iallafall nyttigt. Lägger ut receptet sen om det blev gott =)
Vi har börjat äta lite nyttigare här hemma och jag har även kommit igång med träningen igen, känns så skönt.

Ha en skön dag i solen!

Kram!

1 kommentar:

  1. Oopsiebröd är ingen höjdare kan jag säga, vi bakade det i måndagskväll, blir som en "dålig" pannakaka. Men nyttigt, ja visst det är det säkert, men en finn crisp går precis lika bra och är betydligt godare. Dieten funkar hur bra som helst här hos oss, Kenneth är så stolt har redan börjat tappa och jag med för den delen, helt sjukt med tanke på vad man stoppar i sig. Hoppas att er sjukstuga snart är över, så att vi kan "hänga" lite. Kramar till alla. Mamsen

    SvaraRadera