fredag 20 april 2012

Blä!!

Jag har mått bättre, feber, tokont i huvudet, halsen och hostar och har mig. Nu har det varit sjukstuga här sen i fredags med både Valencia och Anton. Nu är jag och Nathaniel förkylda oxå, suck!
Är så trött men vad gör man. Valencia har varit hemma sen i fredags och Nathaniel var hemma igår och idag.
 Valencia har ju vaknat flera gånger per natt och kräkts och har haft sig, nu börjar hon äntligen att sova något bättre då vaknar Nathaniel och har ont i huvudet. Det är ju inte bra att barn har ont i huvudet men det kanske beror på att han är förkyld. Jag får hålla lite koll på det.

Igår var vi till Barncentrum igen och träffade barnens läkare. Gjorde pricktest iallafall och det visade inget utslag på pollen men hon kan vara känslig mot det ändå sa läkaren, det är inte alltid testerna visar rätt, men däremot så visade hon allergi mot hund vilket hon gjorde förrut oxå, men hittils har det ju gått bra. Vi får se hur det utvecklar sig. Både jag och läkaren trodde att hennes astma berodde på att hon har fått en sån kraftig förkylning, men som sagt vi håller lite koll på det. Fick iallafall en ytterligare astmamedicin då astman har blivit värre, snordyr som vanligt.
Det skulle vara intressant att få veta hur mycket pengar man har lagt ut på sjukhusbesök, mediciner osv för båda barnen, det är nog en hel del. Men det är klart, jag lägger gärna ut dem pengarna för att de ska må bra.

Ikväll kommer pappa och Agnes hit och äter, har träffat pappa sen han kom hem från Thailand men inte Agnes, så det ska bli kul.
Anders ska ut med jobbet ikväll och Nathaniel åker till sin pappa, så det blir bara jag och Valla hemma, och såklart pappa och syrran kommer sen oxå =)

Hoppas ni får en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar