lördag 21 april 2012

Inte många knop här inte!

Idag har väl varit den värsta dagen, fy satan vad jag har varit matt idag. Har typ legat i sängen hela dagen. Tur att jag har en sån snäll sambo som tar hand om Valencia, städar, handlar, lagar mat osv.
Jag fattar inte hur jag orkade förrut när jag var själv med barnen, tex den gången då jag låg magsjuk så tog jag hand om båda barnen själv, helt otroligt egentligen när jag tänker på det nu. Fast det var väl så att då visste jag att jag var tvungen att fixa det själv och då klarar man väl det, men jag har svårt att fatta det nu. Så jag är verkligen tacksam för det liv jag har nu.

Hoppas att det vänder snart iallafall, har blivit lite mycket klagande här nu.

Ha en bra helg!

Kram!

2 kommentarer:

  1. ja ja helt själv har du väl aldrig varit, eller?
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Nej, ni har ju alltid funnits men det är klart att det är ju inte samma sak som att ha en sambo eller en pappa till barnen som hjälper till.

    SvaraRadera