torsdag 26 juli 2012

Spa!!

Igårkväll unnade jag mig en liten minispa här hemma. Jag tog ett långt varmt bad med alger, mineraler och lite annat smått och gott för kroppen, filade fötterna, målade naglarna. Så underbart med en liten stund för sig själv och göra sig lite fin =)

Det passade perfekt efter en dag på stranden med Anders och barnen. Cira följde med oxå och fick bada, vilket hon älskar.
Träffade på min kära vän Nina som jag träffar alldeles för sällan, så himla kul att se henne igen.

Picknick med en massa gofika =)


Smörgås sitter bra efter badet ....


och det tyckte Nathaniel med ;)


Min fina Nathaniel!


Min söta Valencia!


Barnen skulle bygga en pool och ett sandslott ;)


Valla i sin nya hello kitty klänning, hon älskar hello kitty, sötis!!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar