tisdag 17 juli 2012

En härlig dag!

Jag måste skryta lite om min fästman, han är ju så duktig. Imorse gick han upp och gjorde egen rabarberkräm, hur många är det som gör det, inte många tror jag. Jag är så stolt över honom, han gör mig så lycklig =D

Idag har vi varit på Lager 157 och fyndat litegrann. Det var första gången som jag var där och dit kommer jag åka fler gånger. Så kul att fynda fina kläder till bra priser =)

Vi har även hunnit med en gofika hos svärmor, hon hade bakat en supergod sockerkaka med kokos, så söt och god, verkligen något i min smak ;) Hon hade även bakat småkakor, det doftade så ljuvligt!! Älskar verkligen lukten av nybakat!!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vild gissning, att du ätit en del kakor, mitt lilla troll. mamsen
    PS. allt som inte går åt i kyl etc nu lämnar jag till Anders vid skjuts, så att ni kan ta det. DS

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ha det så bra nu så hörs vi snart. Kram kram!!

    SvaraRadera