söndag 15 juli 2012

Leos lekland med galna familjen =)

Igår åkte hela familjen till Leos lekland och lekte. Alla var med och lekte, även vi vuxna och det var så kul. Jag tyckte kanonerna och den vita rutschkanan var superkul, och det var jag inte ensam om, hihi!!
Skönt när det inte är så mycket folk där, det var ganska lugnt igår.
Jag bjuder på lite tokiga bilder från dagen =)

Valencia åkte om och om igen i dessa höga rutschkanor, modig tjej!


Jenny, Livia och Liam!


Även de stora barnen tyckte det var kul med rutschkanan ;)


Söta Liam!


Min fina Nathaniel trivdes som fisken i vattnet på Leos!


Jag och min sockersöta syster Agnes!


Tokiga Valla!!


Jaha vad var det som var så märkvärdigt med det här då, säger Livia ;)


Kenneth och Anders leker =)


Kenneth och Valla mot Anders och pappa Kenneth


Micke oxå mot Anders och pappa Kenneth


Anders och pappa Kenneth mot Micke och Kenneth



 Anton tyckte cyklarna var roliga!!


Nathaniel!


Ja vad ska jag säga, som sagt Anders tyckte det var jättekul på Leos ;)


Måste fylla på med lite energi!!



Ur vägen, här kommer jag (Micke) i full fart!!


Valla hoppar studsmatta, så kul!


Agnes och Valla, småprinsessorna!!


Anders och Valla, det kittlade nog lite i magen tror jag ;)


Kram!!

1 kommentar:

  1. Ja fy så kul de va´, trots att mormor, farmor inte vågade. men jag har många duktiga guldklimpar, både stora och små. Puss er mina gryn oavsett ålder. Mamma/ farmor/Mormor, Svärmor.... Fru och til sist X :)

    SvaraRadera