torsdag 12 juli 2012

Solo... nästan!

Jag är halvt solo om man kan säga så, haha. Anders och Anton har åkt iväg till Björklinge och sover där inatt. Jag och barnen är kvar hemma, men imorgon åker vi ut dit efter jag är klar med behandlingarna här hemma. Då ska ungarna få fiska lite, de har längtat så efter det, ska bli kul.

Hm har funderat på det här med min astma och jag har kommit fram till att det beror nog mycket på min övervikt som jag har fått. Jag är ju inte tjock men jag har ju ändå lagt på mig några extrakilon. Så nu ska jag försöka bli av med lite och jag hoppas och tror att astman kommer och försvinna då oxå. Jag har ju aldrig haft astma förrut förutom då jag var gravid och då vägde jag ju oxå mer, så det måste ha med vikten att göra. Det återstår att se snart =)

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar