måndag 30 juli 2012

Hjälp......

...... vad barnen har blivit stora. Nathaniel börjar skolan idag eller rättare sagt fritids idag. Skolan börjar inte förrän i mitten av augusti. Valencia har oxå blivit så stor och pratar jättemycket, som imorse när vi stod och borstade tänderna så helt plötsligt så fick jag en nysattack och hon tittar på mig och säger prosit och sen fortsätter hon att borsta tänderna, haha, gud vad jag skrattade. Störtskön!!!

Nu har hon upptäckt film mer och mer och är HELT insnöad på Pippi Långstrump. Det första hon säger när hon vaknar eller om vi har varit borta och kommer hem igen är pippi, då vill hon se filmen igen och igen och igen, min lilla sötis.
Just nu är hon helt såld på Pippi, Hello Kitty och allt som har med hästar att göra.

Nu ska jag ta mig en kaffe, ha en bra dag kära läsare.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar