torsdag 29 mars 2012

Underbara rosor!!!!

Igår kom min underbara sambo hem med röda och vita rosor till mig. Det betyder så mycket!!!
Han har kommit hem med blommor varje månad till mig, helt otroligt, jag blir så glad =)





Och inte nog med det så slingade han mitt hår igår och dessutom så bakade han en sockerkaka (som blev jättegod) som vi mumsade på när vi tittade på finalen av Sveriges mästerkock. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån bra karl, är så lycklig!!!!!!

På sista tiden har det inte blivit så mycket träning pga att jag har haft så ont i magen och i ryggen, men känner att det börjar bli bättre, så jag ska nog ta mig till gymmet nästa vecka och komma igång med träningen igen. Saknar det.

Nu blir det att fixa och dona lite här hemma innan det är dags för en lunchdate med min fina Anders!

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar