tisdag 13 mars 2012

Dumma cysta!

Jaha, idag har man varit på sjukhuset då, det var nog den snabbaste inskrivning och utskrivning som jag har varit med om. Jag har haft rejält ont i magen och ryggen i helgen och mått så illa pga av smärtorna, så idag fick jag en akuttid på gyn och det visade sig att jag hade en cysta. Eftersom läkaren var lite orolig att äggstocken skulle vrida sig pga cystans storlek så blev jag inlagd, men efter ytterligare undersökningar och efter ha varit på sjukhuset så fick jag åka hem, tack och lov. Läkaren menade att cystan har spruckit och det är därför jag har haft så ont, så nu är det bara att vänta tills återbesöket och se om cystan har försvunnit helt eller om den är kvar och är den kvar då blir det förmodligen operation.
Skönt att vara hemma, har fortfarande lite ont men det är iallafall bättre.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar