måndag 26 mars 2012

Godmorgon!!

Sitter och myser i soffan med Valencia som är hemma idag då hon har varit förkyld och febrig sen i slutet av förra veckan till och från. Nu är hon tack och lov på bättringsvägen men får vara hemma idag och ta det lugnt.

Har inte blivit något bloggande veckan som varit, har haft en hel del att stå i och dessutom fick jag ryggskott oxå, suck! Tur man har mamma som kunde hjälpa mig till kiropraktorn så jag fick hjälp med att rätta till ryggen. När han knäckte till ryggen så lät det som smatterband, haha!! Och jag är SÅ TACKSAM att jag har Anders, han är verkligen VÄRLDENS BÄSTA KILLE. Vad har gör mig lycklig, har aldrig upplevt något liknande!

I helgen har vi haft möhippa för Jenny och det blev riktigt lyckat och vi alla hade så kul =)

Jag och Jenny!!


Vi har även varit på kalas, Anders brorsdotter fyllde år. Det blev fiskdamm och Valencia tyckte det var jättefascinerande att fiska och få en godispåse =)

Valencia är väldigt uppmärksam på allt nu och hon härmar hela tiden det man säger, hon kommer nog att lära sig prata rent snart tror jag. Hon är så duktig. Hon är en riktig "tjejflicka", sätter jag på mig ett smycke, vill hon oxå ha sina smycken, målar jag naglarna vill hon oxå göra det osv. Så i helgen målade jag naglarna på henne för första gången och hon blev så stolt och visade upp sina fina rosa naglar, min söta lilla prinsessa. Så här fin blev hon =)


Ha en bra dag!

Kram!

1 kommentar:

  1. ja Vallan är verkligen tjejig, hon var så fin så när dom kom hit. Hon charmade nästa omkull morfar i Lördags, han skulle läsa bok för henne och hon skulle prompt sitta i knät på honom. Jag fick oxå mycket uppmärksamhet av det lilla hjärtat, hon sprider sina gracer väl det lilla livet, ingen ska känna att man blir utan. Kul att det gick bra med Jennys möhippa och att ni hade kul fram för allt. Sköt om er, puss. Mamsen/mormor

    SvaraRadera