onsdag 28 mars 2012

Så nöjd!

Jag hinner skriva ett litet kort inlägg innan det är dags att hämta kidsen.

Igår var jag till läkaren för en allmän hälsoundersökning och vilken bra läkare jag har fått. Jag har nämligen bytt till Kåbohälsan och är jättenöjd med det. De samarbetar med Läkarhuset som tog prover och jag måste säga att jag har aldrig stött på en bättre sköterska. Hon var så snabb och det kändes ingenting när hon stack in nålen, inte för att det brukar kännas så mycket annars heller men hon var verkligen duktig och så trevlig. Tänk om man kunde bli bemött så jämt av alla, tänk vad bra det skulle vara.

Var oxå och klippte mig igår, så skönt med fräscht hår. Nu är det bara lite slingor som ska göras oxå, sen är jag fin för min date på fredag ;)
Jag och Anders ska ut och äta bara vi två, så mysigt! Längtar verkligen!!

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar