torsdag 23 februari 2012

Solo!

Idag är jag solo, Anders är borta med jobbet och kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag/kväll. Känns lite konstigt att sova utan honom men jag har ju iallafall kidsen och djuren hemma.

Har haft pappa och Sabina på besök ikväll. Åt en väldigt god linsgryta till middag. Kan lägga ut receptet på det nästa gång. Nu är jag så trött, så snart blir det sängen.

Fick jättefina tulpaner av Maggan idag, så snällt! Blommor lyser verkligen upp hemmet, känns så fräscht med färska blommor.


Jag har varit ledig från jobbet hela den här veckan, men har hunnit gjort så mycket annat, så skönt det känns att kunna bocka av på to do listan.

Jag har även haft besök av den här söta tjejen och hennes mamma i veckan.

Söta underbara Livia!!

Hoppas ni har haft en bra dag.

Kram!

1 kommentar:

  1. Blomma efter blomma på bloggen, men den längst ned är nog finast ändå =). Mamsen

    SvaraRadera