torsdag 16 februari 2012

Alla hjärtans dag!!!!

Hej hej!!

Jag har något underbart att berätta, jag och Anders har förlovat oss på alla hjärtans dag. Efter barnen lagt sig lagade vi till en tre rätters middag och till det lite vin,
Till förrätt blev det en avocadosoppa med räkor och gräslök


och till varmrätt friterade vi jätteräkor (jag vet att man inte ska handla jätteräkor men gjorde ett undantag) och till det en hemmagjord limedip och en vitlöksaoli och mina supergoda vitlöksbröd.


och slutligen en choklad och hallonmousse och till det färska hallon och grädde.


Detta stod på bordet när jag kom hem, han är så underbar min fästman =)




Idag har mamma och Kenneth hämtat barnen på förskolan så jag och Anders kunde åka och träna tillsammans, det var verkligen guld värt. Tusen tack!!
När vi kom hem hade barnen ätit och fått på sig pyjamas och maten var färdig till oss. Det var bara att sätta sig och äta, så skönt och så lyxigt det kändes.
Härligt att få en kväll utan tjat, stress mm. Känner just nu ett sånt härligt lugn i kroppen, helt underbart!

Nu är det dags för lite skönhetssömn. Sov gott!


Kram!

1 kommentar: