söndag 12 februari 2012

Happy =)

Jag har haft en helt underbar helg. På lördagen var jag och min kära sambo ut och åt på Texas Longhorn, det blev baconlindad oxfilé och satan så god den var. Efter det gick vi på bio för första gången vi blev tillsammans och såg filmen En gång i Puhket och den var mycket bättre än vad jag trodde, faktiskt riktigt bra =)

Vaknade på söndag morgon till strålande solsken, helt underbart. Kan säga att det var riktigt välbehövligt att få vara ensamma och rå om varandra OCH få sova en hel natt. Helt underbart!!!!!
Hämtade Valla och åkte till Valloxen för att åka långfärdsskridskor och såklart äta matsäck =). För att vara första gången gick det väldigt bra och jag ramlade inte en enda gång. Måste säga att det var riktigt kul, så nu blir det till att införskaffa sig egna grillor.







Nu sover barnen och nu är det dags för mig och Anders att slagga oxå, man vet ju aldrig hur natten blir ;)

Hoppas ni oxå har haft en underbar helg!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Skönt med såna helger, men du skriver att barnen sover. Är det inte bara Vallan hemma på söndagkvällen?. Ha en bra natt och hoppas att ni får sova. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Nathaniel kom hem på söndagskvällen då hans pappa skulle upp tidigt och jobba.
    Kram!!

    SvaraRadera