söndag 26 februari 2012

Sköna söndag!

Livet är så härligt just nu, love it!!!
Vaknade upp till strålande solsken, hade lyckats få Valencia att somna om imorse så vi fick sova ända till kl 8.00, vilket lyx!!! Bara det är en bra start på morgonen.
Fixade iordning en riktig härlig frukost och sen tog vi en långpromenad i det härliga vädret.
Sen har vi varit runt lite här och var och gjort lite ärenden och shoppat.

Igår hade jag tupperware för första gången och det gick bra, fick en massa fina gåvor, så nöjd =)
Blev riktigt bortskämd igår av min kära sambo (som vanligt faktiskt). Han är verkligen ett riktigt kap, hihi, har haft sån tur som har träffat honom. Först handlade han till partyt och hjälpte till att göra fint här hemma, åkte iväg med Valla så jag fick ägna mig helt och hållet åt mina gäster, kom hem och hade handlat mat och lagade mat och dukade så fint.
Detta lagade han, kött, potatismos och gorgonzola sås. Mumma!!





Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar