söndag 5 februari 2012

Familjelek och pulkaåkning!

Idag har jag och killarna varit på familjegympa på Friskis och Svettis, jag passade på att träna lite själv oxå medans man hade barnpassning. Så skönt att få köra hårt på crosstrainern =)
Har tränat regelbundet nu sen jag skaffade kortet, antingen på Friskis eller hemma på motionscykeln. Klapp på axeln =)
På eftermiddagen blev det pulkaåkning i backen, vi hade himla kul, lite kallt om kinderna bara annars så gick det bra.

Söta Valla!


Coola Nathaniel!


Anders, Cira och Valencia!


Jag och min isprinsessa, lite kallt om kinderna!


Söta Valla och coola Anton!

På väg hem!


Mysdresserna åkte på när vi kom in!


Valla i sin mysdress!



Hihi, Valencia läser bok med Anders =)
Hoppas ni har haft en bra dag!
Nu blir det att softa en stund och sen lägga sig tidigt!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar